השחר של העידן השלישי – הספר2

כיצד אירועים שחוו הגברים לפני עשרות אלפי שנים משפיעים על הקשר שלהם עם נשים היום?
מיניות פוריות ושליטה מספרים על תולדות הקשר בין גברים ונשים – איך קרה?
מתי החלה התקופה הפטריארכלית ומדוע היא מסתיימת?
מתי הנשים שלטו על החיים בכדור בארץ?
אנחנו חיים בראשיתו של העידן השלישי מתי הוא החל?
מדוע התרחקנו מעצמנו? נשים מנותקות מהמחזורים הטבעיים שבתוכן וכך גם הגברים

בשאלות אלה ורבות נוספות אני מרחיבה ב"השחר של העידן השלישי" ספר המשלב היסטוריה, פסיכולוגיה וכלים רוחניים.

תחילתו של ספר זה בשאלה.

תוך כדי איסוף חומרים על נידת נשים מצאתי שבדרום הודו ובאיזשהו שבט אינדיאני נשים מנודות, בשל טומאתן גם בתקופת ההיריון. באמת? מילא שנשים טמאות כשהן מדממות – לכך התרגלתי מהיהדות אבל בתקופת ההיריון? למה? כשמחצית מהאוכלוסייה נתפסת טמאה, אסורה ומנודה יש לכך השלכות עמוקות על כל תחום בחיי הגוף והנפש של הפרטים והחברה כמכלול.

החלטתי לבדוק מאין הרעיון? מאיפה צמח מושג הנידה והטומאה?
צללתי למצבורי ספרות מגוונים מתחומי ההיסטוריה, האנתרופולוגיה, המיתולוגיה, גיאוגרפיה, פסיכולוגיה, מקרא ועוד ו… הגעתי!! מצאתי שורש, מקור, לחשיבה ממנה נבעו הטומאה והנידה. אני אוהבת שאלות, הן מציתות בי סקרנות.

שאלה מובילה לעוד שאלות וכך אני מתקדמת, מרותקת. כשהרמתי ראשי מעבר לערמות הספרים ומקבץ מרשים של דפים שרשמתי גיליתי שהחומרים שפגשתי מרתקים.

קריאתו של הספר הייתה עבורי מסע מרתק. סיפורה של הודיה נארג לאריג צבעוני ומרגש עם הקסם של אפוני-האור ושפע של מידע היסטורי. ספר ייחודי שמבשר את בואו של העידן השלישי ומראה לנו את הדרך לקדם אותו, ולאפשר לעצמנו "לחיות את החיים כמתנה נדירה.

אורנה חצרוני – גרפולוגית ומלווה רוחנית

חוויה מרתקת, פיזית, מנטאלית ורוחנית, המעוררת המון מחשבות ותהיות. עולה בי רצון לקרא שוב ושוב בכדי להכיל את המידע העצום שהשכלת לארוג לתוך הדפים בצורה מדהימה.

אסנת ניב- מטפלת ברפואה משלימה.

אני מאוד ממליץ על הספר למטפלים בכלל, ולאנשים בפרט. אולי, אך אולי, באמת נגיע לעידן השלישי, ונוכל אולי קצת, להרגיש איזו שהיא תחושה של אחדות, תחושה של שבט אחד, שמדבר בשפה אחת, ובעיקר מדבר. בעקבות הספר מתחשק לי לפתוח מעגל של גברים. מעגל של גברים מוכים. מוכי הדחקות. מוכי שליטה. מוכי אכזבה ואבודים בעולם. לא פגשתי הרבה שהם לא כאלה, כולל אני.

אופיר קנטור – פסיכותרפיסט גופני

הספר שלך פצצה!! גאוני, חכם, יפה ובעיקר עבורי מעלה המון ספקות ותהיות לגבי אמונותיי ואופן פעולתי. אחד הדברים שאני יותר אוהבת זה ספק. ואני לא חוששת להטיל ספק כי הוא מייצר תובנות פנימיות עמוקות יותר ואפשרות בחירה אם להישאר באותו מקום או לזוז. תודה רבה לך על הספר הנפלא, צריך ללמד אותו בכל בתי הספר!!!"

קרן בוטל, יוצרת שיטת "המחולל".

מהרגע שהתחלתי לקרוא את הספר לא יכולתי להניח אותו, הספר פותח שער לעולם העתיק ומלא תובנות על מקורות העוצמה, הידע והקיום שלנו. ברכות ובבהירות פוקחת עיניים מצליחה חגית לגעת בפחדים הראשוניים שהניעו אותנו ובעתיד המונח לפנינו.

אמיר לייבמן – עוסק בפסיכותרפיה שמאנית ואמן.

נעים להכיר..

 חגית בן-שחר, חוקרת מטבעי המשלבת בחיי הפרטיים והמקצועיים את עולמות הרוח, הנפש, הרגש, הגוף והמחשבה למהות שלמה. מטפלת בהבעה בתנועה, בנשימה מודעת ובטיפול ממוקד גוף בטראומה S.E ו EMDR- שמאנית, מנחה, מרצה ואשת-עט, "עטופים" הינו ספרי השני.

ב-2016 הוצאתי לאור את ספרי הראשון 'השחר של העידן השלישי'. כתבתי מאמרים רבים במדיה ובירחונים מקצועיים, גאה להיות מהמובילות בישראל בטיפול ובמניעה של טראומת לידה. שאלות מרתקות אותי ומהוות עבורי שערים לעולמות חדשים.