בכל מפגש טיפולי נחשפת אנושיות: רצון, כוונה, כאב, בלבול, שמחה אהבה. במפגשים זוגיים (בני/בנות זוג), דיאדיים (הורה וילדו) ומשפחתיים (הורים וילדיהם) האנושיות מועצמת. במהלך התהליך כשמגיעים לכנות, לנקודה בה כל אחד יכול להביע עצמו בבטחה נוצר קשר עמוק בינינו. בהמשך, כשזוכים ביכולת הקשבה ועיבוד משותף יורדת קדושה על כולנו.  

במפגשים זוגיים, דיאדיים ומשפחתיים קיים פוטנציאל ריפוי גבוה. ניתן לעבד בהם יחד אירוע או תקופה מאתגר/ת, טראומטי/ת שחוויתם בעבר זה לצד זו.

מפגשי "תיקון לידה" להורים וילדיהם

בקבוצה קטנה

תארו לעצמכם, שאפשר יהיה לעבד יחד עם הבן או הבת שלכם את הלידה הקשה בה נולדו. שיש מקום מפגש שבו תוכלו  לפרוק מעליכם את המועקה ורגשות האשם שנוצרו בה. שאפשר יהיה לספר ולהקשיב בבטחה להשתלשלות האירועים ולהשלכותיהם.

הרעיון עלה מתהליך שחוו איתי בצוותא אם ובנה המתבגר. הבן, שחווה לידה קשה, סבל מחרדות ופחדים. התקשה להירדם לבד בלילה ולהתנתק מהוריו ומביתו. קשייו פגעו בעצמאותו וגבו ממנו, מאמו וממשפחתם מחירים. שלב אחר שלב שיתפה האם את בנה באירועי ההיריון והלידה שלו. יחד הם בכו, צחקו, כעסו, התאבלו, נגעו בפחדים, באשמה ובסליחה. התנחמו זה בזרועות זו ועיבדו את ההתחלה המשותפת שלהם מחדש.

היה זה תהליך קדוש. בעקבותיו אני מזמינה אתכם אימהות ואבות שנושאים משא רגשי מאותה לידה, יחד עם בנכם או בתכם שנולדו בה ל"תיקון לידה".

חיוני שההורה והילד יעברו את התהליך מתוך בחירה ורצון חופשי לתהליך.

המפגשים הקבוצתיים מיועדים להורים ומתבגרים או בוגרים ומתקיימים במהלך שעתיים, אחת לשבוע בשעות אחה"צ-ערב, בזכרון יעקב.

"תיקון לידה" לתינוקות, פעוטות וילדים אפשרי ורצוי מאוד בתהליך דיאדי או פרטני (לא קבוצתי). 

לפרטים נוספים מלאו פרטיכן